خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین جزئیات از کشته شدن رئیس سابق اداره محیط‌زیست دماوند/ هنوز فردی در این ارتباط دستگیر نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۰۰۸

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره کشته شدن رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند ارائه کرد.

«سرهنگ جمشید محبت‌خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاطت محیط‌زیست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره کشته شدن رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند گفت: ایشان شب گذشته از روستایشان با ماشین شخصی و تنها به سمت دماوند می‌آمده که این حادثه اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: متاسفانه حدود ساعت ده و نیم شب بود که با من تماس گرفتند و گفتند عباس میرزا کریمی توسط افراد ناشناس مورد تیراندازی واقع شده و در این حادثه زخمی شده است.

محبت‌خانی افزود: بعد از این اتفاق بلافاصله ماجرا پیگیری شد و ایشان را به بیمارستانی در دماوند منتقل کردند، اما در نهایت به دلیل شدت جراحت ایشان فوت کردند.

او در مورد دستگیری عامل یا عاملان این حادثه افزود: دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در صحنه حضور پیدا کردند و توسط دادستانی دستوراتی داده شد که در حال پیگیری هستند و هنوز فردی در این ارتباط دستگیر نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که در این حادثه شکارچی یا شکارچیان غیرمجاز نقش داشته باشند؟ گفت: الان احتمال همه چیز را می‌دهیم، ولی پیگیریم تا ماجرا مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز