خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش وزارت بهداشت به درخواست رئیس مجلس از وزیر راه برای برداشتن ماسک/ مسئولان مانند رهبری پروتکل‌ها را جدی‌ بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۹۶۹

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مسئولان در هر سه قوه باید مانند مقام معظم رهبری اصول بهداشتی مقابله با کرونا را جدی‌تر رعایت کنند.

«سیما سادات لاری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به درخواست رئیس مجلس از وزیر راه برای برداشتن ماسک و تاثیر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صحن مجلس بر فرهنگ‌سازی جامعه، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک باید از طرف همه‌ی افراد و به خصوص مسئولان کشور جدی گرفته شود. همان طور که مقام معظم رهبری در همه جلسات از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته‌اند و همواره از ماسک استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین مسئولان در هر سه قوه نیز باید این اصول بهداشتی را جدی‌تر رعایت کنند.

لاری در مورد لزوم جدی گرفتن این موارد از طرف ستاد کرونا و وزارت بهداشت، افزود: این موضوع از طرف وزارت بهداشت همواره مورد تاکید بوده و خوشبختانه بخش زیادی از مردم این همراهی و همکاری را برای حفظ سلامت یکدیگر دارند و میزان استفاده از ماسک در حال حاضر به نسبت بهار و تابستان بسیار بیشتر شده که جای قدردانی دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: نباید فراموش کنیم که مهم‌ترین و اثربخش‌ترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.

وی در پایان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از طرف مسئولان منجر به فرهنگ‌سازی در جامعه می‌شود که البته همکاری مناسبی در این زمینه نیز در ماه‌های اخیر اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز