خبرگزاری کار ایران

انهدام دو باند گسترده توزیع هروئین و تریاک

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۸۶۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: در خلال اجرای طرح ظفر طی ۴۸ ساعت گذشته دو باند گسترده توزیع هروئین و تریاک در پایتخت متلاشی و از سوداگران مرگ بیش از ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۵۱۸میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در خلال اجرای طرح ظفر ۹ در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۵۱۸میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد افیونی کشف و ۱۲۲ توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر و توزیع کنندگان مواد افیونی امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند. 

حسنوند از اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان، خرده فروشان و فروشندگان مواد مخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک‌سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر در ۴۸ ساعت گذشته ۱۵قاچاقچی، ۱۲۲خرده فروش و ۱۹۰معتاد متجاهر دستگیر شده است. 

حسنوند همچنین افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۹ مرحله طرح ظفر که از طرح‌های مهم و ثمربخش پلیس مبارزه با مواد مخدر فانب بوده انجام پذیرفته و در این رابطه در خلال اجرای طرح ظفر ۹ قریب به ۵۱کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است. 

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران بنا به تدابیر فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می‌گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز