خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد:

حقوق کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۵۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۷۲۸

​رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در آینده حقوق اعضای غیر هیات علمی و کارکنان دانشگاه افزایش ۵۰ درصدی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صالحی عمران، درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در ۱۷۶ دانشکده استان، اظهار کرد: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای بستگی به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دارد. 

وی افزود: از آنجایی که دروس عملی و کارگاهی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۰ درصد درس‌ها را شامل می‌شود، از برگزاری امتحانات به شیوه حضوری استقبال می‌کنیم، اما شیوع کرونا و اهمیت سلامتی دانشجویان برگزاری مجازی امتحانات را در اولویت قرار داده است. 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: برای برگزاری کلاس‌های عملی تا کنون با چالش‌های جدی رو به رو بوده‌ایم و روند اجرای آن‌ها را به دانشکده‌های مستقل سراسر کشور واگذار کرده‌ایم تا در صورت عادی شدن شرایط از برگزاری کلاس‌های عملی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی عقب نمانند. 

وی درباره حقوق اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی این دانشگاه، گفت: برای افزایش حقوق اعضای هیأت علمی هیچ تصمیم جدیدی اتخاذ نشده، اما ۵۰ درصد به حقوق اعضای غیر هیأت علمی و کارکنان در آینده اضافه می‌شود. البته تا کنون مجوزهای لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه در این زمینه داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز