خبرگزاری کار ایران

گلایه از سازمان لیگ برتر برای برگزاری دربی در آلودگی هوا/ به قانون هوای پاک احترام بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۴۵۳

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ضمن گلایه از سازمان لیگ برتر به دلیل برگزاری دربی در شرایط آلودگی هوا گفت: از سازمان لیگ برتر بسیار گلایه دارم چرا که همه باید به قانون هوای پاک احترام بگذاریم و رفتار اجتماعی را تثبیت کنیم، نه اینکه آن را نقض کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در جریان دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: روز گذشته اگرچه جمع کثیری از برگزاری دربی خوشحال شدند، اما به رغم تذکرات و هشدارهای دو مرجع شرکت کنترل کیفیت و وزارت بهداشت، مبنی بر اینکه با توجه به بالا بودن شاخص، برگزاری بازی به مصلحت نیست، جان ۲۲ انسان برای ما بسیار مهم است چرا که در هوای بسیار آلوده دویدند. 

او ادامه داد: از سازمان لیگ برتر بسیار گلایه دارم چرا که همه باید به قانون هوای پاک احترام بگذاریم و رفتار اجتماعی را تثبیت کنیم، نه اینکه آن را نقض کنیم. 

میلانی در ادامه ضمن تشکر از برگزاری جلسه کمیسیون اصل ۹۰ و فراخواندن دستگاه‌هایی که در مساله آلودگی مسئولیت دارند گفت: قرار است جلسات کمیسیون اصل ۹۰ در مساله آلودگی هوا قرار است به صورت ماهانه پیگیری شود و این اقدام مبارکی است و از این موضوع تشکر می‌کنم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز