خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های پیشگیرانه پلیس پیشگیری به مغازه داران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۲۳۴

​رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در راستای پیشگیری از وقوع سرقت مغازه، توصیه‌های پلیسی را به مغازه داران ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» با هدف پیشگیری و کاهش سرقت مغازه و به منظور افزایش آگاهی عمومی متصدیان و مدیران واحد‌های صنفی بیان داشت: مغازه داران و متصدیان صنوف در زمان انجام فریضه نماز و استراحت و… نسبت به قفل کامل مغازه و واحد صنفی خود اقدام و با کشیدن کرکره و قرار دادن حفاظ‌های فلزی، زمینه وقوع سرقت را از مجرمان و سارقان سلب کنند و در هنگام ترک مغازه و تعطیلی کار خود، از قفل بودن کامل درب ورودی مغازه مطوئن شوند. مغازه داران و متصدیان، واحد صنفی و محل کسب خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از قبیل دوربین مدار بسته و آژیر مجهز کنند. 

وی از شهروندان و متصدیان واحدهای صنفی خواست: چنانچه از آژیر خطر استفاده می‌کنند محل نصب آن را طوری انتخاب کنند که سارقان نتوانند به راحتی آنرا تشخیص دهند. و حد المقدور به سامانه م‌ها پلیس (مرکز هشدار الکترونیک) متصل شوند همچنین راه‌های کانال کولر پشت بام را هر چند کوچک باشد به وسیله جوش دادن میله فلزی محفوظ کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به مغازه داران و متصدیان صنوف توصیه کرد: در صورت سرقت از واحد صنفی آنان مشخصات افراد مراجعه کننده و مشکوک را به خاطر آورده و یاداشت کرده و در اولین فرصت به اطلاع مأموران انتظامی برسانند و مراتب را سریعاً به کلانتری محل و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز