خبرگزاری کار ایران

آغاز دوباره طرح امنیت شبانه در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۱۴۴

رییس پلیس تهران بزرگ از آغاز دوباره طرح امنیت شبانه در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در جلسه شور فرماندهان با تاکید براینکه امنیت تهران و شهروندان آن باید شبانه روزی تامین شود و باید بطور شبانه روزی گشت های انتظامی ، ترافیکی و سایر گشت های نامحسوس فعال و همچنین نقطه به نقطه شهر توسط مرکز رصد کنترل شود ، بیان داشت: نباید اجازه داد که تعدادی مجرم با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش مردم را خدشه دار نمایند از این رو لازم است که با اقتدار، دقت و حساسیت لازم همه تلاش خود را در تامین امنیت شهروندان بکار گیرید.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در طرح امنیت شبانه پایتخت پلیس های پیشگیری، راهور در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد و به گشت زنی هدفمند خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر انجام طرح صائقه، گفت، طرح صائقه در راستای برخورد با کیف قاپ ها، موبایل قاپ ها و اراذل و اوباش است که باید با کار اطلاعاتی دقیق انجام  شود و اجازه جولان دادن به سارقان داده نشود.

سردار رحیمی با اشاره به تلاش برخی افراد مغرض و معاند برای تشویش اذهان عمومی با انتشار یک سری کلیپ های سرقت و درگیری اراذل واوباش، بیان داشت: پلیس همه تلاش خودرابکار بسته است تا ضمن برخورد با ناهنجاری های اجتماعی امنیت مطلوبی را فراهم سازد از این رو بطور حتم با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند و با توجه به وجود امنیت مطلوب در پایتخت، تصویری عکس از این موضوع رابه مردم نشان دهند برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از اجرای طرح موتور یار پلیس راهور پایتخت و لزوم توجه ویژه به فرهنگ سازی در این رابطه، عنوان داشت: با توجه به وضعیت نا بهنجار و بد جوی پایتخت باید با خودرو های دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد شود چرا که با این شرایط روز به روز شاهد وخیم تر شدن اوضاع جوی شهر تهران خواهیم بود.

سردار رحیمی باقدردانی از همراهی مردم و مجاهدت های کادر پزشکی در کاهش کشته های ناشی از بیماری کرونا، عنوان داشت: در این زمینه لازم است که همچنان همه مردم عزیز به دقت طرح فاصله گذاری اجتماعی و دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز