خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

جان‌باختن ۸۲ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۹۳

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۸۲ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۰ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۵۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۷ هزار و ۴۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و  ۴۶۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تاکنون ۸ میلیون و ۹۹ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند و همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز