خبرگزاری کار ایران

۴۸۰ میلیارد کالای احتکاری در ۳ انبار تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۶۱۵

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در ۳ انبار بزرگ کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار «حمید هداوند» بیان داشت: در پی ساماندهی انبارهای کالا در جنوب تهران، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند ۳ انبار بزرگ کالا را که مقدار فراوانی اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در آن دپو و جمع آوری شده بود، شناسایی کنند. 

وی تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انبارها نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و چهاردهم دی ماه تیمی از کارآگاهان به همراه مقام قضائی و نماینده سازمان صمت از داخل انبارها بازدید کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار‌ها ۵۹ هزار و ۹۷ حلقه لاستیک سبک و سنگین، ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار کیلو برنج وارداتی، ۷۱ هزار و ۶۵۰ کیلو پودر شیر خشک و ۱۰۰ تن شکر احتکار شده کشف شد، افزود: با دستور قضائی هر سه انبار پلمب و در اختیار امین قرار گرفت. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار شده را بیش از ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز