خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

جان باختن ۱۰۳ بیمار کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۴۱۵

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۴۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، درباره آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی بیان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۲۶۳ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۹۳۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۰ هزار و ۵۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۴۷۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری اظهار داشت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز