خبرگزاری کار ایران

توضیح وزارت بهداشت درباره احتمال شناسایی دومین فرد مبتلا به کرونای جهش یافته

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۱۸۱

معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره احتمال شناسایی دومین مورد ابتلا به کرونای جهش یافته، گفت: همسر فردی که به کرونای جهش یافته مبتلا شده بود نیز کرونا مثبت است، اما اینکه آیا کرونای او هم جهش یافته است یا خیر، بعد از آمدن جواب آزمایش ژنی مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رئیسی، درباره احتمال شناسایی دومین نفری که به ویروس کرونای جهش یافته مبتلا شده است، گفت: بعد از شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا جهش یافته در کشور، اطرافیان و همسر این فرد هم تست شدند.

وی ادامه داد:همسر این فرد علائمی داشت که مورد بررسی قرار گرفت و تست او هم کرونا مثبت شد. اما اینکه آیا کرونای همسر این فرد هم مبتلا به کرونای جهش یافته ای است که در انگلیس شاهدیم یا خیر، هنوز مشخص نیست.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: آزمایش روی این فرد به انستیتو پاستور ارسال شده و امیدواریم تا فردا پاسخ آماده شود.
رئیسی ادامه داد: بنابراین همسر فردی که به کرونای جهش یافته مبتلا شده بود نیز کرونا مثبت است، اما اینکه آیا کرونای او هم جهش یافته است یا خیر، بعد از آمدن جواب آزمایش ژنی مشخص می شود.
وی خاطرنشان کرد: آن فردی هم که گفته شده بود در سنندج به کرونای جهش یافته مبتلا شده، کرونا مثبت بوده اما کرونایش از نوع جهش یافته نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز