خبرگزاری کار ایران

درخواست از حناچی برای رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۸۷

دبیر کمیته پیگیری و نظارت شهر دوستدار کودک در نامه ای به شهردار شهر تهران خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک شد.

به گزارش ایلنا، الهام فخاری در نامه‌ای به پیروز حناچی شهردار شهر تهران، خواستار رسیدگی جدی و نظام‌مند به وضعیت اتاق‌های مادر و کودک که در حال حاضر شرایط مطلوب و استانداردی ندارند، شد.

الهام فخاری تاکید کرد که موضوعات مرتبط با کودک و شهر دوستدار کودک در این دوره مدیریت شهری مورد اهمیت بوده است ولیکن وضعیت فعلی اتاق‌های مادر و کودک شرایط مطلوب و استانداردی ندارد و لازم است رسیدگی جدی و نظام‌مندی در مورد آن صورت پذیرد به همین منظور و با تاکید بر اسناد قانونی و استانداردهای موجود در این موضوع که شامل مصوبه «شهر دوستدار کودک» ، استاندارد «الزامات عمومی اتاق‌های مادر و کودک» و همچنین بند ۳ شماره ۶۱۰ کمیسیون ماده ۵ شهر تهران با عنوان «ضوابط احداث و تجهیز اتاق‌های مادر و کودک در شهر تهران» می شود از شهردار تهران خواسته است دستور لازم برای اصلاح اتاق های مادر و کودک را صادر کند.

وی همچنین بر لزوم ساخت اتاق‌های جدید متناسب با سرانه مورد نیاز تهران و مستند به استانداردهای اعلامی تاکید داشته است.

بنا براعلام دفتر این  عضو شورای شهر تهران،وی خواستار شده تا گزارش این فعالیت‌ها طی فرصت ۳ ماهه به اطلاع شورای شهر تهران رسانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز