خبرگزاری کار ایران

توزیع تبلت برای کمک آموزشی به فرزندان معلول اتباع

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۴۵

در اجرای وظایف اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برای کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمند جدی به کمک های مالی و انسان دوستانه؛ این اداره کل با نظارت و هماهنگی های به عمل آمده با کمیساریای سازمان ملل، جهت کمک آموزشی به فرزندان دانش آموز دارای معلولیت جسمی و ذهنی اتباع و مهاجرین خارجی، تبلت اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، طی مشکلاتی که اتباع دارای فرزند دانش آموز با معلولیت جسمی و ذهنی دارند و همچنین عدم امکانات لازم برای استفاده از نرم افزارهای آموزشی برای تحصیل، اقدامات و هماهنگی های لازم برای اهدای تبلت به این خانوارها انجام و با شناسایی خانواده های مذکور؛ با حضور به درب منزل آنها، یک دستگاه تبلت تحویل شد.

بنا بر این گزارش، این اقدام با نظارت و مدیریت این اداره کل، کمیساریای سازمان ملل، سازمان های مردم نهاد داخلی و همچنین با حمایت مالی و اعتبارات سازمان پناهندگی خارجی توسط جمعی از داوطلبان افتخاری صورت می پذیرد.

گفتنی است؛ این مرحله از اهدای تبلت به فرزندان دانش آموز اتباع و مهاجرین خارجی دارای معلولیت جسمی و ذهنی، فاز اول اهدای تبلت می باشد که با شناسایی افراد حائز شرایط، مراحل بعدی توزیع تبلت آعاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز