خبرگزاری کار ایران

پزشکی قانونی به دلیل وظایف حساس نیازمند توجه شایسته به امر گزینش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۴۵

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پزشکی قانونی سازمانی در حال توسعه و بالندگی است و به دلیل وظایف تخصصی و حساسی که دارد نیازمند توجه به امر شایسته گزینی است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، عباس مسجدی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس نهاد گزینش و با حضور اعضای هسته گزینش سازمان برگزار شد، افزود: توجه به سند گام دوم انقلاب از جمله الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و هسته گزینش به واسطه نقش مهمی که در کنترل ورودی های سازمان دارد از جمله مجموعه های دخیل در اجرایی کردن این سند محسوب می شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سند گام دوم انقلاب تصریح کرد: در این سند تاکید شده که افرادی باید برای کار در سازمان ها و نهادها انتخاب شوند که کاملا به اصول پایبند بوده و چرا ماندن و چگونه ماندن برایشان مهم باشد.

مسجدی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جای دیگری اشاره دارند که ما در انقلاب تجربه قبلی نداشتیم و با کمک گرفتن از معارف قرآن و اهل بیت توانستیم انقلاب را با تمام موانع، مشکلات، توطئه ها و دشمنی ها گام به گام به جلو ببریم و اهداف این نظام با همت نسل جوان، مومن، باانگیزه و عالم محقق خواهد شد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار داشت: این نکات نشان می دهد که انتخاب افراد شایسته بسیار مهم است و باید مبنا و معیار انتخاب افراد در گزینش نیز همین نکات باشد.

وی با اشاره به اهمیت کار گزینش در پزشکی قانونی افزود: پزشکی قانونی به عنوان بخشی از سیستم قضایی و جایی که سالانه حدود ۲.۵ میلیون مراجعه به آن صورت می گیرد باید به طور جدی بر این اصول در انتخاب افراد پایبند باشد.

مسجدی با ابراز خرسندی از حضور افرادی که در مجموعه گزینش سازمان مشغول خدمت هستند، خاطرنشان کرد: البته شناخته شدن پزشکی قانونی به عنوان یکی از سالم ترین دستگاه های کشور خود موید این مطلب است که انتخاب افراد و توجه به اصول مطرح شده، در گزینش آنان مورد توجه قرار گرفته است و این نشانگر عملکرد خوب مجموعه گزینش در سازمان است.

در این جلسه همچنین حمید داودآبادی رییس هسته گزینش سازمان ضمن تشکر از تلاش های همکاران این مجموعه، گزارشی از فعالیت های گزینش ارایه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز