خبرگزاری کار ایران

کشف کالای قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۶۱۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۵ میلیارد ریال لوازم خانگی و مواد محترقه قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» بیان داشت: سیزدهم دی ماه با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار در محدوده «کهریزک» مقدار فراوانی کالای قاچاق تهیه و در داخل انبارکالا جمع آوری و پنهان کرده است، تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به بررسی موضوع پرداخت. 

وی عنوان کرد: با شناسایی مالک انبار و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت داشته و مالک انبار به دفعات مختلف با استفاده از خودروهای شوتی تعداد فراوانی لوازم خانگی و غیره به صورت قاچاق تهیه کرده که با تکمیل تحقیقات پلیسی، نتیجه آن به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: در بازرسی از داخل انبار ۵۷۲ هزار و ۳۵۰ عدد انواع فندک‌های معمولی و کوره ای، ۴۶ دستگاه آبمیوه گیری و ۲۵۲ عدد چینی‌جات و ۲۰ هزار و ۴۱۶ عدد انواع مواد محترقه فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی کشف شد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و اموال کشف شده توقیف و با استفاده از ۳ دستگاه کامیون به سازمان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال و تحویل شد. 

سرهنگ گودرزی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز