خبرگزاری کار ایران

شرایط و ضوابط اعطای بورس تحصیلی متقابل ایران و چین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۱۸۰

جزئیات اعطای بورس تحصیلی متقابل ایران و چین برای دانشویان پزشکی و غیر پزشکی اعلام شد و بر این اساس، مهلت ثبت نام در فراخوان اعطای این بورس روز شنبه ۲۰ دی پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا، بر اساس مذاکرات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همتایان چینی خود، با اعطای تعدادی بورس متقابل در رشته‌های تحصیلی مختلف در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۲۲ - ۲۰۲۱ موافقت شده است.

متقاضیان برای ثبت نام در بورس متقابل رشته‌های تحصیلی فوق حداکثر تا پایان وقت اداری ۲۰ دی ماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت سازمان امور دانشجویان به نشانی Scholarship. Saorg. ir اقدام لازم به عمل آورند.

بر اساس بخشنامه مربوط به این بورس، درخواست برای بورس دول، هیچ گونه حقی برای متقاضی محسوب نخواهد شد وحداکثر سن برای متقاضیان دوره کارشناسی ارشد ۳۰ سال و دکتری ۳۳ سال در زمان فراخوان اعلام شده است.

همچنین درصورت انتخاب برای بورس، به متقاضی هیچ گونه مزایا و امتیازی علاوه بر آنچه توسط پذیرنده بورس دول اعلام شده، تعلق نمی‌گیرد.

بر این اساس مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حداقل معدل تراز شده به ترتیب برای دوره‌های کارشناسی و ارشد ۱۵ و ۱۷ برای رشته‌های غیر پزشکی در نظر گرفته شده است.

مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حداقل معدل تراز شده به ترتیب برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۶ و ۱۸ برای رشته‌های پزشکی باید باشد. ضمن اینکه استفاده از بورس دولت‌های خارجی در طول دوران تحصیل هر فرد تنها یکبار امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز