خبرگزاری کار ایران

استوار «سعید بنی اسدی» در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به شهادت رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۱۷۳

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: صبح امروز استوار «سعید بنی اسدی» از کارکنان فرماندهی شهرستان «سربیشه» در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر آسمانی شد و به خیل شهدای مدافع وطن پیوست.

به گزارش ایلنا، سردار «ناصر فرشید» اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور مرزی «ماهیرود به سمت سربیشه» مأموران انتظامی پاسگاه عملیاتی «حسین آباد» شهرستان سربیشه جهت متوقف کردن خودرو، در حاشیه پاسگاه و کنار جاده مستقر شدند. 

وی بیان داشت: مأموران به راننده خودروی حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو قصد متواری شدن داشت که پس از برخورد با استوار «سعید بنی اسدی» واژگون شد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این عملیات استوار «سعید بنی اسدی» از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه به علت شدت جراحات در دم جان باخت و خودرو توقیف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند. 

سردار فرشید با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند؛ افزود: متهمان بر اثر واژگونی خودرو مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند. 

این مقام ارشد انتظامی شهادت این سرباز مدافع حریم وطن را به خانواده این شهید، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم ولایت مدار خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان این شهید گرانقدر طلب صبر و مغفرت کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز