خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۸۷۰

ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سال ۱۳۹۹ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۵از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org آغاز و در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۱ پایان می‌پذیرد. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود. 

ضمناً لازم به توضیح است با توجه به مجوزهای اخذ شده از سوی وزارت بهداشت درخصوص افزایش ظرفیت استخدامی، اطلاعیه اصلاحی درخصوص اصلاح ظرفیت در برخی از شغل محل‌ها و اضافه شدن شغل محل‌های جدید تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام (۹۹/۱۰/۲۱) در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. لذا تمامی متقاضیان ضرورت دارد به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر خواهد شد توجه نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز