خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

لزوم حمایت از قرارگاه‌های جهادی و حرکت‌های مومنانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۶۶۱

فعالیت قرارگاه‌هایی همچون شهید حاج ابوالقاسمی مانند رفتارهایی است که در سال 58 و بعد از اعلام جهاد سازندگی توسط امام خمینی انجام شد.

سیدعلی یزدی خواه  در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره قرارگاه شهید حاج ابوالقاسمی و حرکت‌های مومنانه و اردوهای جهادی گفت: اینگونه اتفاقات و رفتارها یک نوید برای انقلاب است و رویشی برای خدمت است و این کمک‌های مومنانه که بخشی از آن در رفتارهای گروه‌های جهادی تجلی پیدا کرده و مشکلات محرومان را حل می‌کنند، مانند رفتارهایی است که اول انقلاب انجام می‌شد.

وی ادامه داد: فعالیت قرارگاه‌هایی همچون شهید حاج ابوالقاسمی از ضدعفونی کردن معابر و مبارزه با کرونا با تهیه مایحتاج برای محرومان و خانه‌سازی مانند رفتارهایی است که در سال 58 و بعد از اعلام جهاد سازندگی توسط امام خمینی(ره) انجام شد و روحیه‌ای که این گروه‌ها دارند همانند روحیه‌های جهادی در سال‌های ابتدایی انقلاب است.

وی ادامه داد: هرچند این گروه‌ها با کمک‌های مردمی فعالیت می‌کنند اما باید از سوی دولت حمایت شوند و ما نیز در مجلس پیشنهاداتی را مطرح کردیم تا با توجه به موضوع ماموریت گروه‌های جهادی، به آنها بودجه‌ای را اختصاص بدهیم و باید زیرساخت‌ها و روش‌های اختصاص‌های بودجه را طراحی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز