خبرگزاری کار ایران

توضیح درباره سرانجام استعفای یک عضو شورا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۱۸

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد سرانجام استعفای یکی از اعضای شورای شهر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد حق شناس در جمع خبرنگاران درباره سرانجام استعفای حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت: استعفای این فرد دو هفته قبل به هیات رئیسه شورای شهر ارائه و این موضوع در هیات رئیسه مطرح شد و در آنجا به بنده و کمیسیون فرهنگی و یکی از اعضای هیات رئیسه مسئولیت داده شد تا با این عضو صحبت کنیم و مباحث، نکات و گلایه های احتمالی را بشنویم.

او با اشاره به جلسه ای که در این زمینه سه شنبه هفته گذشته با حجت نظری برگزار شد، گفت: از هیات رئیسه نیز خانم نژادبهرام در این جلسه حضور داشت. نگرانی و گلایه ایشان درباره وعده ها و قولهای شورای شهر بود که در آغاز به مردم داده شده بود، و دغدغه هایی داشت که چگونه  خواسته های مردم وصول می شود.

حق شناس با تاکید بر اینکه نکته ای دال بر نگرانی شخصی این فرد پیدا نکردیم و دغدغه های این عضو عموما درست و مباحثی بود که باید با دقت بیشتری پیگیری می شد، افزود: گزارشی به هیات رئیسه دادیم  و از ایشان دعوت و مباحثشان شنیده و قرار شد نکات و نگرانی هایی که به آن اشاره کردند رفع شود. همچنین از وی خواسته شد در جلسات صحن حاضر شود و موضوع استعفا را منتفی کنند.

او در مورد شرط هایی که از سوی عضو شورا مطرح شد، گفت: نکاتی که مدنظر بود در هیات رئیسه مطرح و قول پیگیری مشکلات توسط خزانه دار و نایب رئیس داده شد و به نظر می رسد این موارد علی القاعده موارد اختلافی نبود و هیات رئیسه هم نقطه نظرات را قبول کردند.

حق شناس در مورد گلایه نظری در مورد بعضی مشکلات داخلی شورا گفت: قطعا حل این مباحث نیاز به زمان و پیگیری دارد و باید راهکار مناسب پیدا کرد و برای تحقق خواسته ها مسیر مشخصی شکل گیرد اما راه حل آن استعفا نیست و باید با پیگیری و تلاش دنبال راه حل بود.

او با تاکید بر اینکه این همدلی مورد تاکید همه است گفت: باید همدلانه و مجدانه برای عمل به قولهایمان به مردم کار کنیم.

حق شناس همچنین در مورد شائبه جلسه با چمران عضو علی البدل اول به دنبال استعفای نظری گفت: این خبر مورد تایید نیست. ضمن اینکه اصل دیدار آدمها و شخصیت های سیاسی امر پذیرفتنی است و در شرایط کنونی نیاز به گفت وگو و تعامل حتی با رقبا و چهره هایی که در این شهر دارای تجربه و سابقه داریم و اگر این اتفاق رخ دهد هم جای گلایه نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز