خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم توقف استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۰۷۴

عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان محیط زیست در راستای وظایف قانونی خود نسبت به جلوگیری از مصرف سوخت مازوت و سوخت‌های مشابه اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژاد بهرام در جریان دویست و شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به سازمان محیط زیست گفت: با توجه به تذکر جدی وزارت بهداشت به وزارت نیرو و صحبت‌های اخیر  رییس سازمان محیط زیست مبنی بر مصرف سوخت مازوت و گازوئیل در نیروگاه‌های اطراف تهران بویژه فعالیت نیروگاه‌های شهید رجائی قزوین و منتظر قائم در جایگاه نمایندگی مردم از شما می‌خواهم بر اصل وظایف قانونی خود نسبت به جلوگیری از مصرف سوخت مازوت و سوخت‌های مشابه اقدام کنید. 

او ادامه داد: اولویت کشور سلامت شهروندان است و با توجه به شدت آلایندگی تهران که سهم منابع ثابت به ویژه مصرف سوخت مازوت و گازوئیل را به ۶۰ درصد رسانده است و در شرایطی که مدارس و دانشگاه‌ها به واسطه کرونا تعطیل و ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند، ادامه این وضعیت برای شهروندان تهران غیرقابل پذیرش است. 

نژادبهرام گفت: لذا از شما می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به توقف مصرف سوخت مازوت و گازوئیل در نیروگاه‌های اطراف شهر تهران مساعدت لازم را مبذول دارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز