خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان کوره‌های آجرپزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۳۵۹

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ نفر سارق و ۱ نفر مالخر اموال مسروقه که متفقا باند سرقت از اماکن خصوصی را تشکیل داده بودند خبر داد.

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: بیست و هشتم مهر ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت مکرر آهن آلات از کوره‌های آجرپزی به همراه یک مظنون از کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد. 

وی عنوان کرد: چکیده پرونده حکایت از این داشت، چندین دفعه از کوره‌های آجر پزی آهن آلات سرقت شده است تا اینکه نگهبان محل به متهم و دو تن از همدستانش که به طرز مشکوکی در حال تردد بودند مظنون می‌شود که با تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی و حضور ماموران یکی از متهمان دستگیر و همدستان وی متواری می‌شود. 

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم سابقه دار و پیش‌تر روانه زندان شده است، ابراز داشت: در تحقیقات تکمیلی متهم به ۵ فقره سرقت آهن آلات از کورهای آجرپزی به همراه دو تن از همدستانش اعتراف کرد و اظهار داشت که اموال سرقتی را به یکی از مالخران فروخته ایم. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: مخفیگاه متهمان در محله دولت آباد شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی یکی از سارقان در سوم آذر ماه در مخفیگاهش دستگیر شد. 

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه مالخر نیز شناسایی شد و کارآگاهان ضمن دستگیری مالخر مقدار فراوانی اموال سرقتی مال با ختگان را کشف کردند. 

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: هر دو سارق و مالخر اموال سرقتی برای اخذ دستورقضائی به مرجع قضائی معرفی و دستگیری سارق دوم پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز