خبرگزاری کار ایران

پیگیری جدی پلیس در مورد اتفاق اردوگاه عسگرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۳۲۳

پیگیری پلیس در رابطه با اتفاق اردوگاه عسگرآباد با جدیت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، در پی انتشار ویدئویی از محل مراجعات مردمی در اردوگاه عسگرآباد شهرستان پیشوا فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص موضوع مذکور دستور ویژه رسیدگی صادر کرد. 

سردار عزیزی گفت: بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد آدرس اعلامی از طرف فرد منتسب به این بانوی افغانی غیر واقعی و جعلی بوده و متاسفانه علیرغم تلاش مأموران تا کنون هیچگونه آدرسی از نامبرده جهت مشخص شدن صحت و سقم این قضیه پیدا نشده است. 

وی افزود: از طرفی به منظور رسیدگی دقیق‌تر به موضوع پلیس‌های تخصصی فتا و اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی اقدامات اولیه را برای شناسایی منتشر کننده ویدئو به منظور پیدا کردن این بانو انجام دادند که سرنخ‌هایی نیز از این موضوع به دست آمده است. 

سردار عزیزی ادامه داد: پلیس امنیت را برای کلیه مردم حتی اتباع بیگانه‌ای که در کشور جمهوری اسلامی ایران ساکن و یا در حال تردد هستند برقرار می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد حقی از آن‌ها ضایع شود. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در خاتمه فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این مطلب که احتمال دارد که این موضوع یک سناریوی از پیش تعیین شده باشد خاطرنشان کرد: تا روشن شدن کامل موضوع تحقیقات کماکان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز