خبرگزاری کار ایران

اعمال قانون بیش از ۶۴ هزار خودرو/ممانعت از سفر بیش از ۲۳ هزار راننده در روز دهم دی ماه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۹۰

نیروی انتظامی با اعمال قانون بیش از ۶۴ هزار دستگاه خودروی سواری به دلیل‌عدم رعایت مصوبات ستادملی مقابله با کرونا در روز گذشته از عودت بیش از ۲۳ هزار خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروی انتظامی با ارائه گزارشی درباره اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز چهارشنبه دهم دی ماه اعلام کرد: در این روز شش هزار و ۵۲۱ نیرو در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کارگیری شده و تردد خودروها نیز نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل کاهش ۵ درصدی داشته است. 

همچنین در روز گذشته از ۱۱ هزار و ۸۰۶ واحدصنفی توسط ماموران نیروی انتظامی بازدید به عمل آمده و در همین راستا نیز به هفت هزار و ۳۸۲ واحد تذکر داده شده است و همچنین برای هزار و ۳۱۲ واحد صنفی صورت جلسه صادر و ۲۲۳ واحد صنفی متخلف پلمب شده است. 

گفتنی است به ۴۲ هزار و ۴۰ راننده خودروهای سواری تذکر لسانی داده و از سفر ۲۳ هزار و ۱۰۵ دستگاه خودروی سواری ممانعت به عمل آمده است. 

پلیس تعداد خودروهای جریمه شده در طرح محدودیت شبانه روز گذشته را ۳۷ هزار و ۷۴۱ دستگاه اعلام کرده است. همچنین ۲۶ هزار و ۹۳۹ دستگاه خودروی سواری نیز در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند. 

در همین روز ۴۵ هزار و ۲۶۵ راننده متخلف نیز پیامک دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز