خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل زندان‌های استان تهران:

​نیکوکاران سفره‌های خانواده زندانیان را رنگی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۷۹

​معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران گفت: در آخرین ماه پاییزی، باز هم نیکوکاران به میدان آمدند تا با اهدای ۴هزار و ۱۱۰ بسته غذایی در روزهای غیبت سرپرست خانه، در امر معیشت به آنان کمک کنند.

به گزارش ایلنا، علی اسمعیلی با بیان این که «طی ماهی که گذشت نیکوکاران استان تهران با هدایای معیشتی، آستین همت بالا زدند تا سفره خانواده زندانیان را رنگی کنند» گفت: نیکی و بخشیدن مال برای کمک به دیگران، آثار و برکات زیادی دارد، در واقع افرادی که برای گذران زندگی نیاز به حمایت دارند، اعضای همین جامعه هستند و نتایج ارزشمند هر گونه یاری رساندن به آنان را می‌توان در زندگی دید. 

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: اگر سرپرست خانواده از به دلیل ارتکاب جرمی زندانی می‌شود، جامعه باید از خانواده وی حمایت کند تا از بروز آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی جلوگیری کند. 

وی با اشاره به نقش جهادگران در این مسیر اظهار داشت: نیکوکاران در قالب گروه‌های جهادی و مردمی، طی ماهی که گذشت با جمع آوری کمک هایشان، ۴ هزار و ۱۱۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد تومان به خانواده‌های زندانیان نیازمند اهداء نمودند تا سفره آنان به ویژه در شب یلدا رنگی شود. 

کمک‌های هر چند محدود به حساب انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، ستاد مردمی دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران و مرکز مراقبت بعد از خروج واریز می‌شود و نیکوکاران همواره در این مراکز حضور فعال دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز