خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

کاهش فوتی‌های روزانه کرونایی در استان تهران به ۲۸ نفر/ هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۶۸۰

استاندار تهران با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های روزانه در تهران گفت: هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه طرح شهید سلیمانی گفت: تعداد فوتی‌های کرونایی در استان تهران روزانه به ۲۸ نفر کاهش پیدا کرده و همچنین میزان بستری‌های  نیز به زیر ۲۳۰۰نفر رسیده است اما هنوز هم به شرایط پایداری نرسیده‌ایم.

وی درباره اعمال محدودیت‌ها ادامه داد: اعمال محدودیت‌های هوشمند و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و طرح منع تردد شبانه نقش بسیار مهمی در کاهش فوتی‌های کرونایی داشته است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: حفظ شرایط موجود بسیار اهمیت دارد و در مقاطعی بیمارستان های دولتی در استان تهران برای پذیرش جا نداشتند و باید شرایطی فراهم کنیم تا شیب نزولی در فوت و بستری در استان تهران تداوم داشته باشد.

وی درباره برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تاکید کرد: هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران برگزار نمی‌شود و این راهبرد در راستای صیانت از وضع موجود کرونا در استان تهران است و از ظرفیت فضای مجازی برای زنده نگهداشتن ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید سلیمانی باید بهره گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز