خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال سنگ ساختمانی قاچاق در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۵۵۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف سنگ‌های تزئینی ساختمانی قاچاق در انباری درجنوب تهران، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی سنگ‌های قاچاق شده را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " علی ولی پور گودرزی" توضیح داد: درپی اطلاع از دپوی کالای قاچاق از نوع سنگ خارجی در انبارهای شورآباد، عوامل عملیاتی این پلیس به انبار موصوف اعزام شدند.

ایشان در ادامه بیان داشت: مشاهده گردید مقادیری کالا از نوع سنگ خارجی محصول کشور ایتالیا حدودا به متراژ ۳۳۰۰۰ متر مربع دپو است.

از متصدی انبار درخواست اسناد و مدارک مثبته گمرکی گردید که اعلام داشت کالاها مدت دو ماه است توسط فردی به این انبار منتقل گردیده و هیچگونه سندی مرتبط با کالا به اینجانب تحویل نگردیده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب گفت: مالک کالا در محل حاضر که قادر به ارائه مدارک گمرکی نبودند.

 وی بیان داشت:  متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت انتقال گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال قاچاق شده را  ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز