خبرگزاری کار ایران

دو ویلای چند میلیاردی در اراضی ملی شمیرانات تخریب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۸۱

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از تخریب دو ویلای چند میلیاردی که در اراضی ملی این شهرستان و غیر مجاز ساخته شده بودند خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن شکری با اعلام این خبر افزود: این ویلاها که جمعاً 1100 مترمربع مساحت داشتند در اراضی ملی پلاک اوشان بخش رودبار قصران و پلاک هنزک بخش لواسانات شهرستان شمیرانات واقع شده بودند که در راستای اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان و مقامات قضائی از حوزه های قضائی رودبار قصران و لواسانات مورد تخریب قرار گرفتند و وضعیت این اراضی تصرفی به وضع سابق بازگردانده شد.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از اراضی ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد خاطر نشان کرد: برخورد با متخلفان و متصرفان به عرصه های منابع طبیعی به طور جد تداوم خواهد داشت.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات با اشاره به اقدامات پیشگیرانه حفاظتی از عرصه های ملی اظهار داشت: عرصه های ملی شمیرانات زیر ذره بین نیروهای حفاظتی قرار داشته و با رصد و پایش مستمر عرصه های منابع طبیعی با هرگونه سوء استفاده های احتمالی توسط افراد سودجو برخورد قانونی می شود.

به گزارش منابع آبخیزداری استان تهران، شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروهای انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه های ملی تصریح کرد: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف به اراضی ملی وجود دارد و بدون هیچ گونه اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز