خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

استعفای عضو شورا یکشنبه تعیین‌تکلیف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۶۸

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره استعفای یکی از اعضای شورای شهر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و شصتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، درباره استعفای حجت نظری و علی اعطا گفت: آقای اعطا استعفا نداده است و درباره آقای نظری هم در حال حاضر خبر جدیدی ندارم که بیان کنم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به ثبت استعفای رسمی حجت نظری در روز یکشنبه عنوان کرد: استعفا را ایشان به بنده دستی تحویل داده‌اند اما شاید بعدا ثبت رسمی کرده باشند. من استعفای غیررسمی ایشان را به هیئت رئیسه تحویل دادم و قرار شد آقای امینی نایب رئیس شورای شهر گزارش مذاکره با آقای نظری برای منصرف کردن او از استعفا را به هیئت رئیسه تحویل دهند که این گزارش ارائه شد.

هاشمی افزود: قرار است هیئتی چند نفره با ایشان جلسه داشته باشند و این جلسه عصر امروز برگزار خواهد شد‌.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: آقای نظری قهر نکرده‌اند، بلکه استعفا داده‌اند. بنده استعفای رسمی ایشان را ندیده‌ام اما اعلام شد که متن این استعفا امروز در کارتابل آمده است. ما آئین نامه داریم و براساس آئین نامه عمل خواهیم کرد و یکشنبه تکلیف این مساله روشن می شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت سه جلسه‌ای نظری در جلسات شورای شهر چه تصمیمی برای وی گرفته خواهد شد، گفت: هنوز سه جلسه نشده و گویا دو جلسه غیبت داشته‌اند که این عدم حضور می‌تواند به دلیل مرخصی باشد چراکه هنوز رسماً اتفاقی رخ نداده است. به طور کلی امروز مذاکراتی با ایشان انجام می‌شود و در هیئت رئیسه یک شنبه آینده درباره این موضوع تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سال گذشته نیز ناهید خداکرمی و بهاره آروین اعضای شورای شهر تهران استعفا دادند، تصریح کرد: هرکس که در جلسه از جای خود بلند شود، به معنای استعفا نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز