خبرگزاری کار ایران

امتحانات حضوری دانش‌آموزان تهرانی ملغی شد/حضور پایه‌های اول و دوم در مدرسه منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۸۲۵

فرمانده ستاد کرونا در کلانشهر تهران از لغو امتحانات حضوری دانش آموزان تهرانی در تمامی پایه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی کرونا تقریباً تمام امتحانات حضوری دانش‌آموزی ملغی شده است، گفت: حضور کلیه دانش آموزان به صورت کامل حتی برای پایه های اول و دوم نیز منتفی است.

وی در رابطه با شهر تهران، گفت: شهر تهران چون در شرایط نارنجی به سر می‌برد و فعالیت‌های حضوری مدارس جزو محدودیت های کرونایی است، بنابراین در تهران آزمون‌ها و امتحانات، مجازی و غیر حضوری باید برگزار شود.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران درباره واکسن کرونا نیز گفت: برای تامین واکسن های کرونا نیاز به سبد متنوع داریم، بحث وارادت مکفی واکسن های کرونا از مطالبات عمومی مردم است و دولت باید حداکثر تلاش خود را با چابکی انجام دهد.

زالی با یبان اینکه برای حمایت از گروه های آسیب پذیر از نظر سلامت باید، واکسن سریع تر تهیه شود،‌تصریح کرد: خبری های خوبی از تولید واکسن داخلی به گوش می رسد، ۳ تا ۵ پلتفورم آماده است که برای ورود به مرحله مطالعات انسانی از نظر زمانی اندکی با هم تفاوت دارند.

او ادامه داد: تاکنون مطالعات انجام شده در آزمون های حیوانی واکسن های ایرانی کرونا امیدبخش، موثر و کارا بوده است. در حال حاضر ۱۵۶ شرکت پژوهشی در عرصه جهانی در حال در این زمینه فعال هستند و  تعداد ۱۲ شرکت جلوتر از بقیه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه چین ۲ نوع واکسن کرونا تولید کرده است، گفت: در کنار مدرنا و فایزر واکسن چین هم توزیع جهانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز