خبرگزاری کار ایران

عسگری:

رفع تملیک از واحدهای تولیدی مصداق بارز جهش تولید است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۸۰۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم تعیین تکلیف واحدهای تملیکی گفت: در سال ۹۹ هیچ تملیکی توسط بانک ها صورت نگرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها با اشاره به تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده توسط شبکه بانکی اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین دلایل تعیین تکلیف واحدهای تملیکی تولیدی توسط شبکه بانک ها کمک به برگشت این واحدها به چرخه تولید است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ هیچ تملیکی توسط بانک ها صورت نگرفته و بانک کشاورزی اعلام کرده است تا پایان سال ۹۸، حدود ۷۱ مورد واحد تملیکی در استان تهران وجود داشته است که از این تعداد حدود ۱۹ واحد تملیکی تعیین تکلیف شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: واحد های تعیین تکلیف شده یا به چرخه تولید برگشته اند یا در مرحله واگذاری  هستند.

عسگری خاطرنشان کرد: رفع تملیک از واحدهای تولیدی مصداق بارز جهش تولید است؛ از بانک ها و سازمان جهادکشاورزی و صنعت معدن تجارت انتظار تعامل و همکاری بیشتری جهت تسریع در عمل تعیین تکلیف واحدهای تملیکی باقی مانده و واحدهای غیرفعال و راکد داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز