خبرگزاری کار ایران

مانور «موتورسواران خوب» در معابر حادثه‌خیز پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۶۵

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری مانور «موتورسواران خوب» با هدف ارتقای فرهنگ صحیح موتورسواری در معابر حادثه‌خیز پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی دانشور درباره پویش «موتورسواران خوب» اظهار داشت: این پویش به همت اداره‌کل آموزش‌های شهروندی و با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، پلیس راهور تهران بزرگ، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از 26 آذر همزمان با روز ایمنی و حمل و نقل، کار خود را آغاز کرده و با پیش‌بینی مجموعه‌ای از برنامه‌های تیلیغی و رسانه‌ای، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات هنری و فرهنگی، مانورهای آموزشی-ترویجی در سطح مناطق 22 گانۀ شهر تهران در حال برگزاری است.

وی افزود: در این پویش، بر آسیب‌های رفتاری موتورسواران تمرکز شده و تلاش شده تا با طراحی و اجرای پیام‌های تبلیغی، با لحنی ایجابی، صمیمی و اثرگذار و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای موتورسواران و خانواده‌های ایشان، بر تغییر رفتارهای پرخطر موتورسواران، اثر گذاشته شود.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با بیان اینکه مانور موتورسواران خوب، در حدود 20 نقطه از معابر و خیابان‌های ۹ منطقه از شهر تهران که دارای بیشترین تردد روزانۀ موتورسیکلت یا بیشترین تصادفات با موتورهستند، برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در این مانور با همکاری پلیس راهور و معاونت‌های ترافیک مناطق، برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای موتورسواران در نظر گرفته شده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری شهر، وی خاطرنشان کرد: مسیرهای منتخب این مانور در مناطق ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۹ که مطابق با آمار پلیس راهور تهران بزرگ، دارای بیشترین تردد موتورسواران و همچنین سوانح آنان است، به منظور اثرگذاری بیشتر بر موتورسواران انتخاب شده است. برنامه‌های مختلفی مانند اجرای گروه‌های هنری، برپایی غرفه‌های آموزشی، پخش فیلم و کلیپ‌های آموزشی، اهدای هدایا به موتورسواران خوب، توزیع و پخش بروشور و سی‌دی آموزشی، از جمله برنامه‌های این مانورها خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز