خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

سه‌شنبه‌های مردمی این هفته در اداره کمیته امداد شرق تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۵۲۳

در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، ملاقات عمومی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با مددجویان تحت حمایت و سایر شهروندان تهرانی در اداره کمیته امداد شرق تهران ( مناطق ۴ و ۸ ) برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در ادامه سلسله ملاقات های مردمی در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع که سه شنبه هر هفته برگزار می شود، سه شنبه نهم دی ماه در اداره کمیته امداد شرق تهران (مناطق ۴ و ۸ )  پاسخگوی درخواست های مددجویان تحت حمایت و سایر شهروندان این مناطق است.

متقاضیان می توانند از ساعت ۸ صبح  لغایت ۱۲  سه شنبه نهم دی ماه در اداره کمیته امداد شرق تهران (مناطق ۴ و ۸ تهران ) به آدرس تهران، فلکه اول تهرانپارس کوچه شماره ۱۵۴ شرقی، اداره کمیته امداد شرق تهران ( مناطق ۴ و ۸) با مدیرکل کمیته امداد استان تهران ملاقات و درخواست های خود را ارائه دهند.

شایسته ذکر است: ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود؛ شهروندان و مددجویان محترم کمیته امداد استان تهران برای کسب اطلاعات بیشتر  از حضور مدیرکل در مناطق خود می توانند از طریق پورتال خبری این نهاد به نشانی https://news.emdad.ir/fa/ostani/tehran  مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز