خبرگزاری کار ایران

نجات جان کارگر جوان از چاه فروریخته

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۳۵

​سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات کارگری جوان که در چاه گرفتار شده بود خبر داد.

جلال ملکیدر گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ١۵:٣۵ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه ریزش دیواره های چاه در یک ساختمان واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان جانبازان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله گروه نجات شماره ١٨ به محل حادثه ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که در طبقه منفی یک ساختمانی هفت طبقه در حال ساخت کارگران مشغول حفر یک حلقه چاه بودند که به یکباره قسمت دیواره های اطراف چاه تخریب می شود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کارگری که داخل چاه محبوس شده بود جوانی ٢۵ ساله با تابعیت کشور افغانستان بود که کاملا تا زیر گردن در چاه گرفتار شده بود. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خاک بسیار ناپایدار بود آتش نشانان همزمان با ایمن سازی و مقاوم سازی دیواره ها با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داشتند اقدام به عملیات رهاسازی و آواربرداری کردند. در یک عملیات بسیار حساس این فرد را زنده از شرایط خطرناک نجات دادند. این مرد جوان به نیرو های اورژانس تحویل داده شد. حدودا ساعت ١٨:١٠ دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز