خبرگزاری کار ایران

نامه شرکت شهربان به اداره کل منابع انسانی شهرداری برای همسان‌سازی حقوق با نیروهای هادیان شهر/ پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی حقوق نیروهای شهربان در بودجه ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۱۸۳

رئیس فراکسیون شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس توضیحات مدیرعامل شرکت شهربان این شرکت جدا از افزایش میزان دستمزد که سالانه اعمال می‌شود، پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی را در بودجه این شرکت برای سال ۱۴۰۰ دیده است.

به گزارش ایلنا، افشین حبیب‌زاده در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته جهت بهبود وضعیت نیروهای شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: اخیرا شرکت شهربان در نامه‌ای به اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران خواستار ارائه طریق جهت همسان‌‌سازی حقوق نیروهای این شرکت با نیروهای هادیان شهر شده است.

رئیس فراکسیون شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس توضیحات مدیرعامل شرکت شهربان این شرکت جدا از افزایش میزان دستمزد که سالانه اعمال می‌شود، پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی را در بودجه این شرکت برای سال ۱۴۰۰ دیده است.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر به وضعیت محل اسکان نیروهای شهربان و حریم بان اشاره کرد و گفت در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد گزارشی از وضعیت نامناسب محل اسکان نیروهای این شرکت ارائه و خواسته شد در اسرع وقت نسبت به بهسازی و ایمن سازی آن محل‌ها اقدام شود. از این رو شرکت شهربان در نامه‌ای به شهرداران مناطق از آنان خواسته که محل استراحت جدیدی برای این نیروها در نظر گرفته شود. 

حبیب‌زاده با تأکید بر اینکه رفاهیات ارائه شده به کارکنان شهرداری باید به کارگران شرکت‌های پیمانکاری نیز پرداخت شود گفت: براساس پیگیری‌های به عمل آمده شرکت شهربان به مناسبت شب یلدا به نیروهای خود بن ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت کرده است. از سوی دیگر ۱۰ ساعت نیز به عنوان اضافه کار برای نیروی شب کار در نظر گرفته که سرجمع اضافه کاری آن نیروها ۵۰ ساعت می‌شود و قرار است از این ماه در حقوق آنها اعمال شود.

 وی گفت: یکی از موضوعات دیگری که پیگیری شده ارائه لباس کار به نیروهای شهربان معبربان و حریم بان است که قرار شد شرکت اقدامات لازم برای پیگیری تحویل لباس نیروها را انجام دهد. هفته گذشته شرکت شهربان در نامه‌ای به پیمانکار آن‌ها را ملزم کرده در اسرع وقت برای نیروهایی که لباس کار ندارند لباس تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز