خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا با شهردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۱۲۵

رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران جزئیاتی را ارائه کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: امروز صبح اعضای شورا به صورت مجازی و ترکیبی در جلسه هم اندیشی با حضور شهردار و معاونین او تشکیل شد و در مورد بودجه غیر نقد و اعتراض به جذب ۶ درصدی این بودجه صحبت شد. 

او ادامه داد: شهرداری امیدواری‌هایی در این زمینه داد و اعلام کرد که بخشی از بودجه غیر نقد ثبت نشده و تا پایان سال وضعیت بهترری پیدا می‌کند. 

هاشمی با بیان اینکه در جلسه امروز لایحه یک فوریتی اصلاح بسته محرک اقتصادی در شرایط کرونایی بررسی و به تصویب رسید افزود: باید مباحث مربوط به این لایحه در کمیسیون‌ها بررسی شود. 

رئیس شورای شهر تهران گفت: در ادامه جلسه دستور ثبت تلاش و مشارکت‌های مردم در امور مدیریت شهری بررسی شد که با ۶ ماده تصویب و انشالله ابلاغ خواهد شد تا شهرداری لایحه خود را در این مورد به شورا ارائه شود. این طرح ابتدا با هوشمندسازی یارانه‌ها مطرح شد اما سپس معلوم شد که قصد آن‌ها یارانه‌ها نیست، بلکه می‌خواستند ببینند مردم چقدر در شهر مشارکت می‌کنند و به کسانی که مشارکت می‌کنند سرویس‌های بهتری بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز