خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله ۳ میلیاردی قاچاق در مرزهای شمالغرب

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۵۳

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ماکو خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی حسین خانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق به کشور، ماموران هنگ مرزی ماکو با تشدید اقدامات کنترلی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود مقادیری کالای قاچاق به کشور جلوگیری کردند.

وی افزود: مرزبانان غیور در پست و کنترل گمرک بازرگان حین کنترل تردد خودروهای عبوری، توانستند در بازرسی از آنها ۶۷۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار، ۲ عدد باک سوخت غیر استاندارد و مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه را کشف کنند.

سردار حسین‌خانی تصریح کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ قاچاقچی نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارزش اقلام مکشوفه ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با تلاش های شبانه روزی در راستای حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران مانع از هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق و ترددهای غیر قانونی در نوار مرزی می شوند و اجازه هیچ گونه عرض اندام به قاچاقچیان را نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز