خبرگزاری کار ایران

گفتگوی تلفنی وزیر آموزش‌وپرورش با مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۳۹

وزیر آموزش‌وپرورش در تماس تلفنی با محسن ستیز ناروبی مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک زاهدان درباره وضعیت آموزش دانش‌آموزان این منطقه در دوران کرونا را پیگیری کرد.

به گزارش ایلنا، محسن ستیز ناروبی در این گفت‌وگو اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های شیوع کرونا و بر اساس شرایط استان و اطلس آموزشی، آموزش را در منطقه دنبال می‌کنیم. 

وی بابیان اینکه دانش آموزان نیازمند که از آموزش‌های مجازی دور هستند، شناسایی‌شده است، گفت: به دلیل نگرانی از وضعیت آموزش دانش‌آموزان بی‌بضاعت که گوشی هوشمند و تبلت ندارند فهرستی را تهیه کردیم و به آموزش و پرورش استان ارائه دادیم. 

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک زاهدان گفت: در شرایط نارنجی آموزش‌ها غیرحضوری است و پایان هر هفته آمار افرادی که از هریک از وسایل برای ادامه آموزش خود استفاده کرده‌اند را اعلام می‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه شبکه شاد بستر اصلی آموزش مجازی در این منطقه است، گفت: در هفته گذشته بیشترین آمار ارائه آموزش غیرحضوری از طریق شبکه شاد بوده است و این شبکه در اولویت‌های ارائه آموزش قرار دارد. 

ناروبی بابیان برخی از مشکلات شبکه شاد مانند کندی سرعت افزود: این مشکل در برخی از مدارس دیده می‌شود. فهرستی از حضوروغیاب دانش‌آموزان را نیز در اختیارداریم. 

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک زاهدان بابیان اینکه ۱۰هزار و ۷۵۱نفر از طریق درس‌نامه آموزش خود را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: ۲۳درصد دانش آموزان از طریق شبکه شاد و مابقی دانش‌آموزان از طریق پیام‌رسان‌های دیگر به آموزش دسترسی دارند. 

وزیر آموزش‌وپرورش در این گفت‌وگو نحوه و نوع آموزش به ۸۱هزار دانش‌آموز ناحیه یک زاهدان را پیگیری کرد. 

حاجی میرزایی در این تماس تلفنی توصیه کرد: حتماً از مدارس بازدید کنید و با معلمان ارتباط داشته باشید. اجازه ندهید کرونا محرومیت سیستان و بلوچستان را تشدید کند. مدیران باید هرروز وضعیت آموزش را پیگیری کنند و با خانواده‌ها در تماس باشند. 

وی همچنین تأکید کرد: مهم این است فردی از آموزش محروم نشود این اطمینان را باید شما داشته باشید و به ما هم این اطمینان را بدهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز