خبرگزاری کار ایران

لزوم ساماندهی راسته توزیع محصولات گوشتی در نازی آباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۳۴

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به ساماندهی مراکز توزیع گوشت تهران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی، در جریان دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهراندر تذکری خطاب به شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: باتوجه به تعطیل شدن بازار توزیع محصولات پروتئینی در میدان بهمن، به مرور دو خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی در منطقه ۱۶ تهران تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شده است. 

او افزود: محل سکونت مردم به بازار گوشت تبدیل شده است. عملا به دلیل ترافیک و تجمع سوسک، موش و حیوانات موذی شاهد نارضایتی شدید یا کوچ مردم از این دو خیابان هستیم و اتفاقی که باید در میادین میوه تره بار یا میدان بهمن رخ می‌داد در خیابان‌های تهران صورت می‌گیرد. 

عضو شورای شهر تهران گفت: در هفته گذشته شهرداری تهران تصمیمی گرفت که براساس آن میدان بهمن جنب شهرداری منطقه ۱۶ که بازار توزیع گوشت مرغ بود تعطیل و غرفه داران میدان بهمن منطقه شانزده به میدان مرکزی میوه و تره‌بار در منطقه ۱۹ هدایت می‌شوند اما خطر اینکه این حوادث مجدد اتفاق بیفتد و غرفه داران فعالیت در خیابان‌های منتهی به مناطق مسکونی را به انتقال در میدان میوه و تره بار ترجیح دهند زیاد است. 

فراهانی ضمن درخواست از شرکت ساماندهی مشاغل و شهرداری منطقه شانزده برای رسیدگی عاجل به این دو خیابان یعنی خیابان فاطمی و کارگر سامانی در منطقه ۱۶ گفت: ضروری است این دکاکین بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری به راسته غیر مسکونی منتقل شوند و اخطار بگیرند و حق ندارند خیابان‌های مناطق مسکونی را به بورس مواد پروتئینی تبدیل کنند و موجب نارضایتی ساکنین شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز