خبرگزاری کار ایران

تشریح شهادت مرزبان ناجا در درگیری با اراذل و اوباش/دستگیری عاملان شهادت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۲۷

فرمانده مرزبانی استان گلستان از شهادت یک تن از مرزبانان هنگ مرزی اترک در دفاع از مردم مرزنشین منطقه روستای کرند خبر داد و گفت: ضارب اصلی به همراه ۸ نفر از همدستانش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ "بهزاد ابراهیمی" در تشریح این خبر، گفت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی اترک حین کنترل و مراقبت از نوار مرزی شمال کشور با دریافت اخبار مردمی، متوجه درگیری تعدادی از اراذل و اوباش با مردم و مرزنشینان منطقه در روستای کرند شدند.

وی با بیان اینکه مرزبانان همواره یار و یاور مردم و مرزنشینان در مرزها هستند، افزود: مرزبانان جان برکف با تسریع مأموریت، بلافاصله خود را به روستای کرند رساندند و در حمایت از مردم و مرزنشینان غیور منطقه با اراذل و اوباش درگیر شدند که در این درگیری سروان "نبی الله خطیری" فرمانده گروهان مرزی کرند بر اثر ضربات متعدد چاقو  به مقام والای شهادت مفتخر شد و دو تن از همرزمان وظیفه همراه وی نیز مجروح که سریعاً به مراکز درمانی اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان گلستان با اشاره به حال مساعد کارکنان وظیفه مجروح، تصریح کرد: در این درگیری ضارب اصلی به همراه ۸ نفر از همدستانش دستگیر و به جرم هنجارشکنی و مختل کردن امنیت مردم، به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیمی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مرزبان مجاهد نیروی انتظامی به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی شهید "نبی الله خطیری" و همرزمان او در مرزبانی استان گلستان، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و مرزنشینان افتخاری عظیم برای مرزبانی است و امنیت این عزیزان که مرزبانان واقعی کشور هستند، خط قرمز مرزداران نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز