خبرگزاری کار ایران

۴ حادثه بر اثر وقوع برف‌وکولاک و سقوط بهمن/ ۲ کُشته، ۵ مصدوم و یک مفقودی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۹۶

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران گفت: با وقوع برف و کولاک و سقوط بهمن،۴ حادثه به ندای امدادونجات ۱۱۲ هلال‌احمر گزارش شد.

به‌گزارش ایلنا، شاهین فتحی ادامه داد: در ارتفاعات کلکچال بر اثر برف و کولاک،  ۲نفر جان خود را از دست دادند و ۲نفر نیز به‌شدت مصدوم شدند که در حال انتقال به پایینِ کوه هستند.

او مطرح کرد: بر اساس این گزارش، تیم واکنش سریع برای نجات چند نفر که در ارتفاعات دارآباد گرفتار شدند اعزام شده و در حال امدادرسانی‌اند.

فتحی گفت: در حادثه‌ی سوم با سقوط بهمن در آهار (در منطقه‌ی رودبار قصران) یک تیم جست‌وجو و نجات از هلال‌احمر شمیرانات نیز در کنار تیم آتش‌نشانی و کوه‌نوردان برای امدادرسانی اعزام شده‌اند که به‌گفته‌ی شاهدان صحنه، احتمال می‌رود یک‌نفر در بهمن گرفتار شده باشد و عملیات جست‌وجو نیز برای یافتن مفقود احتمالی ادامه دارد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان تهران در پایان عنوان کرد: در عملیات چهارم نیز بر اثر برف و کولاک در ارتفاعات شیرپلا ۲نفر مصدوم شدند که توسط نجات‌گران هلال‌احمر شمیرانات، به پایین کوه منتقل شدند و یک‌نفر به‌دلیل ترومای سر، برای اقدامات درمانی تحویل اورژانس شد و یک‌نفر دیگر نیز با رضایت شخصی مرخص شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز