خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک شهردار تهران به شهروندان مسیحی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۶۹

شهردار تهران فرارسیدن میلاد مبارک حضرت مسیح (ع)، بزرگترین جشن مسیحیان جهان را به تمامی شهروندان مسیحی تبریک گفت و افزود: این مناسبت فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی ما با مسیحیان ایران و جهان است.

پیام پیروز حناچی شهردار تهران به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح  با عبارت «به نام خداوندی که مردم را از نژادها و قوم های مختلف آفرید تا به خوبی از یکدیگر بازشناخته شوند.»آغاز می شود. 

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه شهر؛ در این پیام آمده است: "محبت، عشق به همنوع و کمک برای رشد و تعالی بشر، یکی از مهمترین وظایف دینی و اخلاقی ما و یکی از زیباترین دستورات الهی برای زندگی و همزیستی اجتماعی انسانها است. همه انسان ها لایق دوست داشتن، دوست داشته شدن، ملاطفت، خیرخواهی و نیک فرجامی هستند. امروز که انسان درگیر جنگها، تحریمها، معضلات اخلاقی و به ویژه بیماری کووید-۱۹ است؛ بیش از هر زمان دیگری به تامل، توسل و عمل به این آموزه های الهی نیازمندیم.

تهران، شهری که ما می کوشیم آن را به عالی ترین شکل ممکن، به "شهری برای همه" تبدیل کنیم؛ شهریست که به گواه تاریخ، پیروان ادیان مختلف الهی سالهای طولانی در آن، کنار هم با صلح و دوستی زیسته اند و امروز همچنان این پیوندهای دوستی مستحکم تر از گذشته قابل رویت است. میلاد مبارک حضرت مسیح (ع)، فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی ما با مسیحیان ایران و جهان است. امیدواریم روزی در تمام شهرهای جهان فرا برسد که همه اقوام، ملیتها و پیروان ادیان الهی، در کمال صلح و آرامش و سلامتی، در کنار یکدیگر زندگی شیرینی را تجربه کنند.

من از طرف همه شهروندان تهرانی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت عیسی (ع) را تبریک عرض می کنم و برای همه مسیحیان تهران و جهان سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و بهروزی آرزومندم. "

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز