خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

تاکنون ردپایی از ویروس جهش‌یافته‌ انگلیسی در ایران پیدا نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۴۴

وزیر بهداشت گفت: تا کنون ردپایی از ویروس جهش یافته‌ی انگلیسی در کشور پیدا نکردیم و باز هم این ماجرا را دنبال می‌کنیم و اگر موردی پیدا شد به اطلاع مردم شریف ایران خواهیم رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سعید نمکی» وزیر بهداشت با اشاره به ویروس کرونای جهش یافته از انگلیس بیان کرد: ما به محض اطلاع از این موضوع که انگلیسی‌ها با تأخیر به دنیا اعلام کردند و در واقع حدود یک الی دو ماه این خبر را به تعویق انداختند، بلافاصله حرکت‌هایی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: پروازهایی را به مقصد انگلیس و بالعکس ممنوع کردیم و مسافرانی که به واسطه خط‌های دیگر از انگلیس آمدند رصد می شوند، به علاوه اینکه اگر از کشورهای اروپایی مسافر داشته باشیم علاوه بر اینکه باید برگه منفی پی‌سی‌آر همراه داشته باشند، اینجا مورد آزمایش قرار می‌گیرند و حتما دو هفته باید در قرنطینه باشند.

نمکی افزود: ما لیست تمام مسافرانی که در دو الی سه هفته‌ی گذشته از انگلیس وارد کشور شدند را داریم و آنها را رصد می‌کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: تاکنون ردپایی از ویروس جهش یافته‌ی انگلیسی در کشور پیدا نکردیم و باز هم این ماجرا را دنبال می‌کنیم و اگر موردی پیدا شد به اطلاع مردم شریف ایران خواهیم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز