خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۳۸

جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کس حقوق شهروندی را رعایت نکرده و امنیت و آرامش مردم را برهم زند، نیروی انتظامی با جدیت با او برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا در حاشیه هفتمین مرحله از طرح اقتدار که توسط پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اجرا شده است، گفت: رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کس حقوق شهروندی را رعایت نکرده و امنیت و آرامش مردم را برهم زند نیروی انتظامی با جدیت با او برخورد می‌کند.

وی با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش گفت: این اراذل که با اوباشگری آسایش و امنیت خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند بدانند که برنامه نیروی انتظامی این است که در هنگامی که این افراد آسایش مردم را به خطرانداخته‌اند در صحنه حاضر شوند و مامور ما اگر دستی را که قمه و گرز را بالا برده پایین بیاورد کارش را درست انجام داده است اگر مامور ما پای کسی را که عربده‌کشی می‌کند بشکند کارش را درست انجام داده است.

سردار رضایی تاکید کرد: مردم خواستار آرامش هستند و نیروی انتظامی مجری قدرتمند قانون است نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و قانون گذار تلاش می‌کنند تا با این گونه موارد با جدیت برخورد کنند البته قانون باید بازدارندگی لازم را نیز داشته باشد و اگر قانون بازدارنده نیست باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: اگر جوان 18 ساله ما که در فضای مجازی یا حقیقی با چنین مواردی روبرو می شود بداند که قانون با افراد اراذل و اوباش به جدیت برخورد می‌کند سمت آنها نمی‌رود نیروی انتظامی نیز با هیچ کس مماشات ندارد و به هیچ وجه با کسی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازد محافظه‌کارانه برخورد نمی‌کند نیروی انتظامی قدرت اختیار دارد و در این راستا با دستگاه قضایی هماهنگ است این علف‌های هرز باید کنده شده و دور انداخته شوند.

وی تاکید کرد:راهبرد نیروی انتظامی و پیام من برای کسانی که در این صحنه حضور دارند این است که به کنار خانواده‌هایشان برگردند، چرا که به زندان خواهند رفت ما دوست داریم همه افراد جامعه درفضای آرامش کشور و نظام معاشرت و زندگی کنند.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: برای ما کسی که کار ضدانقلاب می‌کند یا در اوایل انقلاب در شمال غرب کشور فعالیت‌های ضد انقلابی کرده و یا در هشت سال دفاع مقدس در مقابل رزمندگان ما بوده و یا در زمانی که در عراق و سوریه به عنوان داعش با رزمندگان ما مبارزه می‌کرده با این اراذل هیچ فرقی ندارد و ما در مقابل همه آنها می ایستیم.

وی تاکید کرد: این برخوردها مقطعی نیست و استمرار دارد و در هر لحظه از شبانه‌روز هر گزارشی در این خصوص به دست ما برسد برای اجرای این مهم نیروی انتظامی اعلام آمادگی دارد و با این اراذل و اوباش که مزدور بیگانه می شوند نیز با جدیت برخورد می‌کند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که در فضای مجازی ایجاد رعب و وحشت کرده بدانند که طبق قانون پلیس فتا و دیگر پلیس‌های تخصصی در فضای حقیقی در کل کشور با این افراد برخورد خواهند کرد.

وی درباره اقدامات قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش گفت: از مهمترین اقدامات این قرارگاه این است که ما دیگر عرض اندامی از اراذل و اوباش در جامعه و در هیچ جای کشور نمی‌بینیم یا آرام شده‌اند و یا سابقه‌دار بوده و به دنبال سوراخ موش هستند.

وی درباره نقص در قوانین گفت: در این خصوص نیز با نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی جلساتی برگزار شده است و یا قرار است به صورت طرح یا لایحه اصلاحاتی برای این قوانین در مجلس ارائه شود اما نیروی انتظامی همین قانون فعلی را با جدیت اجرا می‌کند و از قوه قضاییه درخواست می‌کنیم بر اساس پرونده و سابقه فرد حکم را صادر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز