خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت:

۲۱۴ اراذل و اوباش در هفتمین طرح اقتدار پلیس دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۱۶

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۱۴ اراذل و اوباش در هفتمین طرح اقتدار پلیس خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در جریان هفتمین طرح پلیس امنیت پایتخت به نام طرح اقتدار گفت: در ادامه اجرای طرح‌های امنیت پایتخت، پلیس امنیت هفتمین مرحله طرح اقتدار را پشت سرگذاشت.

وی ادامه داد: در این طرح اراذل اوباشی که اقدام به تخریب اموال عمومی و اموال مردم کرده بودند همچنین افراد اوباش و افرادی که اقدام به تخریب اموال مردم کرده بودند دستگیر شدند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: در جریان هفتمین طرح اقتدار ۱۹۱ پرونده اجرا شد و بعد از مدت‌ها پیگیری و کارهای عملیاتی ۶۷ پرونده در خصوص شرارت عربده کشی ضرب وجرح، همچنین ۷۶ پرونده مربوط به مزاحمان نوامیس و ۲۶ پرونده مربوط به نگهداری حمل و استفاده غیرمجاز اسلحه به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱۴ نفر در جریان این طرح دستگیر شدند که ۸۷ نفر عاملان شرارت نزاع و درگیری بودند و ۲۶ نفر به دلیل حمل و نگهداری و استفاده از سلاح دستگیر شدند. ۶۶نفر از دستگیر شدگان نیز از مزاحمان نوامیس، و مابقی سایر مجرمان بودند.

سردار رحیمی یادآور شد: در این طرح ۷۸ محله و مکان پاکسازی شدند و ۳۱ قبضه سلاح از افراد دستگیر شده کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز