خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

نظارت بر ساخت‌وساز در استان تهران تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۷۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به لزوم تعیین روزشمار برای انجام اقدامات حوزه عمرانی از تشدید نظارت بر ساخت و ساز در شهرها و روستاهای استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در نهمین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت امور عمرانی استانداری تهران با تاکید بر اجرای چشم انداز اداری اظهار داشت: مدیران هر حوزه باید بتوانند یک روز شمار تا پایان سال تعیین کنند، تا بتوانید به این وسیله کارها و اهداف خود را برنامه ریزی کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این چشم انداز باید منطبق با شرح وظایف هر حوزه باشد بر ضرورت آموزش در ادارات تاکید کرد و افزود: آموزش در تمام ادارات این حوزه باید جزو اولویت ها باشد، چرا که آموزش می تواند در آگاهی افراد بسیار مهم باشد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به نزدیک شدن به دهه فجر عنوان کرد: برای بررسی و رصد پروژه های قابل افتتاح دهه فجر تیم کارشناسی و فنی اعزام شوند تا همه امور مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.
 
چراغعلی بر نظارت بر ساخت و ساز در شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: تیم های کارشناسی باید بر ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرها و روستا ها نظارت های لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز