خبرگزاری کار ایران

هادی‌زاده مطرح کرد:

درخواست تمدید مصوبه نگهداری معتادان متجاهر در شرایط کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۶۸

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: مدت زمان مراقبت و نگهداری معتادان متجاهر تا سقف یک سال است که درخواست افزایش این مدت با صلاحدید استاندار تهران با وزیر بهداشت مطرح می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مصطفی هادی زاده در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به ساماندهی معتادان متجاهر اظهار داشت: با مکاتبات استاندار تهران و وزیر بهداشت پس از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه ای را اعلام کرد که بر اساس آن، معتادان متجاهر ساماندهی و در مراکز ماده ۱۶ نگهداری و درمان می‌شدند که این نگه داری تا سقف یک سال افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به سقف این یک سال تصمیم گرفته شد، در صورت صلاحدید استاندار تهران مجدد مکاتبه ای با وزیر بهداشت صورت گیرد که فرصت یک ساله تمدید شود تا این ۱۵ هزار معتادی که مراکز نگهداری تحت درمان و مراقبت هستند و از آن ها تستPCRگرفته شده، در همین مراکز باقی بمانند و مجدد رها نشوند.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت شهرستان ری در زمینه نگهداری معتادان متجاهر خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستان ری نیز گزارشاتی را در این زمینه ارائه و سپس اهم مشکلات، درخواست ها و پیشنهاداتشان را مطرح کرد که مقرر شد این موضوعات از طریق شورای هماهنگی استان پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز