خبرگزاری کار ایران

جزییات تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۳۱

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه ریزی برای پاسخ به مهم ترین مطالبه تاکسیرانان خبرداد وگفت: براساس هماهنگی های انجام شده در فازنخست، امکان بیمه شدن تعدادی از تاکسیرانان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، محمد روشنی در خصوص بیمه تاکسیران های شهر تهران به بیمه نشدن حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون اشاره کرد وگفت: مهمترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است وامیدواریم با هماهنگی وهمکاری های خوب بین بخشی به عمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل نماییم.

وی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی ماه جاری ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایرتاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.

وی به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران های اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.
وی اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوندکه ازمجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.
روشنی خاطرنشان کرد: جزییات این اقدام متعاقبا ازطریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز  رسانده می شود ونیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آنها درحال حاضرنیست.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران، این مقام مسوول با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز