خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۵۰۰ بسته یلدایی بین کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۹۰۴

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته ویژه اقلام و خوراکی‌های شب یلدا در میان کودکان کار در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مالک حسینی با اشاره به اجرای کمپین "یک بعلاوه یک" گفت: به منظور ارتقاء مشارکت‌های مردمی، درکنار مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در امور اجتماعی، تصمیم گرفتیم تا پویش "یک بعلاوه یک" را در شهر تهران به مرحله اجرا دربیاوریم تا به شهروندان این پیام را بدهیم که حتی مشارکت یک نفر از آنان می‌تواند به یک نفر دیگر یاری برساند و در نهایت این جمع یک‌هاست که بی‌شمار می‌شود. 

وی با بیان اینکه کمپین" یک بعلاوه یک" با همین رویکرد و با هدف تمرکز بر مشکلات و مسائل کودکان کار در شهر تهران به مرحله اجرا درآمد، ادامه داد: این کمپین به عنوان بخشی از مجموعه چهارراه کودک فعالیت خواهد کرد، اما فعالیت آن محدود به یک مناسبت یا بازه زمانی خاص نیست، بلکه بنا داریم تا در رویدادهای مختلف نظیر نوروز، ماه مبارک رمضان، جشن عاطفه‌ها، جشن نیکوکاری، ماه محرم و ... "یک بعلاوه یک" را ادامه دهیم. 

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه اولین مرحله از کمپین" یک بعلاوه یک" به مناسبت شب یلدا اجرا شد، اظهارکرد: مرحله اول این پویش با مشارکت خانواده کارکنان شهرداری تهران اجرا شد و از این عزیزان خواستیم در شرایطی که امسال امکان برگزاری مراسم شب یلدا را ندارند، معادل هزینه میزبانی‌شان از یک خانواده دیگر را به شکل ریالی به شماره حساب سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران واریز کرده و خانواده یک کودک کار را مهمان خود کنند. 

حسینی با بیان اینکه طی مدت کمتر از یک هفته مبالغ قابل توجهی از سوی خانواده بزرگ شهرداری تهران به این شماره حساب واریز شد، گفت: در مجموع با مبالغ جمع‌آوری شده بیش از ۱۵۰۰ بسته حاوی اقلام و خوراکی‌های شب یلدا شامل انار، شکلات، آجیل، کنسرو تن ماهی و دیگر تنفلات برای این کودکان تهیه شد. 

وی با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین رکن جامعه است و مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی همه ماست که اجازه ندهیم تا پدیده‌ای مانند فقر آن را برای کودکان کار بی‌مفهوم کند، تصریح کرد: در همین راستا نیز سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اقدام به اجرای برنامه‌های شاد برای این کودکان کرده و با برپایی کارناوال‌های شادی در کنار توزیع این اقلام، مفاهیم مرتبط با خانواده و ضرورت حضورشان در کنار خانواده را به آنان منتقل کردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی، حسینی در پایان مشارکت و همراهی خانواده بزرگ شهرداری تهران را فراتر از انتظار توصیف کرد و گفت: از تمام همکاران عزیزم که علیرغم مشکلات موجود و وضعیت اقتصادی جاری همچنان به فکر هم نوع خود بودند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز