خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

پلیس گمرک به زودی راه‌اندازی می‌شود/ دستگیری دو بدهکار بزرگ بانکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۲۸

رییس پلیس تهران بزرگ با اعلام دستگیری دو بدهکار بزرگ بانکی گفت: پلیس گمرک به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

«سردار حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات پلیس امنیت اقتصادی گفت: این پلیس علی‌رغم اینکه پلیس نوپایی است، اما در همه بخش‌ها اعم از پرونده‌های کلان اقتصادی، مفاسد اقتصادی و  احتکار اقدامات خوبی انجام داده‌اند و اخیرا نیز دو بدهکار بزرگ بانکی را دستگیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه کالاهای قاچاق نیز پرونده‌هایی تشکیل شده است. بسیاری از کالاهای قاچاق به تهران ارسال می‌شود از همین رو ما در پلیس امنیت اقتصادی در این خصوص نیز با جدیت اقدامات‌مان را انجام می‌دهیم و در این زمینه نیز رشد بسیار خوبی در رسیدگی به پرونده‌ها داشته‌ایم.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره راه‌اندازی پلیس گمرک در تهران خاطرنشان کرد: ما این موضوع را نیز دنبال می‌کنیم. در حال حاضر دو گمرک در تهران داریم و صحبت‌هایی در خصوص راه‌اندازی پلیس گمرک در این مکان‌ها شده و مقدمات آن نیز آماده شده است تا در دو اداره کل گمرکی که در تهران فعال هستند، پلیس نیز در کنار آنها حضور داشته باشد.  

سردار رحیمی همچنین درباره تشکیل قرارگاه اراذل و اوباش گفت: یک حرکت جدی و جهادی در رابطه با اراذل و اوباش در تهران صورت گرفته است و حرکت قابل توجهی از آنها در تهران نداریم و کوچکترین اقدامشان با سخت‌ترین برخورد پلیس مواجه می‌شود و این اقدام محصول همکاری خوب پلیس امنیت با دادستانی تهران است.

وی با هشدار درباره فعالیت شرکت‌های لیزینگ خودرو تاکید کرد: متاسفانه هر چه در این خصوص به مردم هشدار می‌دهیم که شرکت‌های لیزینگ در حوزه ماشین شرکت‌های کلاهبرداری هستند، اما باز هم شاهد این هستیم که مردم از این شرکت‌ها استفاده می‌کنند. مردم باید بدانند که اصلا لیزینگ خودرو صحت ندارد، اما نمی‌دانیم چرا برخی از افراد باز هم به این دفاتر که برای کلاهبرداری راه‌اندازی شده است، مراجعه می‌کنند.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: اخیرا نیز یک شرکت لیزینگ خودرو منهدم شده است که ۴۰ نفر در ارتباط با آن دستگیر شده‌اند که با راه‌های گوناگونی اقدام به کلاهبرداری از ۲۰۰ نفر کرده‌اند. مردم باید به این موضوع دقت داشته باشند که خرید و فروش خودرو از طریق شرکت‌های لیزینگ به هیچ وجه انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز